Кількість
|
Вартість
|
||
|
Шедевральна логічна гра, яка займає перші місця в рейтингах кращих абстрактних і сімейних ігор і входить в ТОП-50 кращих настільних ігор всіх часів на сайті «BoardGameGeek».
Настільна гра «Azul» була придумана в 2017 році німецьким геймдизайнером Міхаелем Кіслінгом.
В ході успішної Реконкісти іспанці відвоювали у маврів свій півострів, отримавши арабські скарби і твори мистецтва. Але більше золота і самоцвітів їх вразило мистецтво азулежу - оформлення фасадів будівель кахельної плиткою, прикрашеної різнокольоровими геометричними візерунками. Тепер ви, як придворні майстри, повинні оволодіти цим мистецтвом і покрити стіни королівського палацу екзотичними узорами.
Azul (Азул) - абстрактна сімейна гра, миттєво потрапила в Топ настільних ігор за версією BGG завдяки своїй захоплюючій механіці і яскравого і стильному дизайну.
На початку гри учасники отримують по ігровому планшету. На планшеті вказано малюнок, як саме повинна виглядати стіна замку після покриття плитками, а поруч з нею пусте місце - шаблон, де ви будете збирати плитки в процесі гри. У центрі столу розкладаються диски фабрик - загальний ринок кахельних плиток, куди у випадковому порядку поміщаються різнокольорові фішки.
Кожен гравець в свій хід може взяти все плитки одного кольору з однією з фабрик або з центру столу. Плитки поміщаються на шаблон в ряди по 1, 2, 3 ... 5 шт в залежності від ряду. Коли ряд повністю заповнений, гравець може перенести одну плитку на стіну. Заповнюючи осередку стіни відповідними плитками, гравець буде отримувати переможні очки.
Так як ви не арабський майстер, ваша робота буде не ідеальна - при отриманні плиток з загального ринку у вас в ряду можуть виявитися зайві - в цьому випадку зайві плитки будуть міст не стіну, а підлогу палацу. Ваша помилка буде псувати зовнішній вигляд палацу, тому за кожну плитку, вміщену на підлогу, ви будете отримувати штрафні очки.
Як тільки один з учасників повністю заповнює один ряд на стіні, гра завершується і учасники підраховують бонусні очки за заповнені ряди і стовпці плиток на своїх стінах, за фішки одного типу. Гравець, який набрав найбільше переможних очок, стає переможцем!