Інноваційна командна гра про битву підводних човнів. Настільна гра «Captain Sonar» була розроблена в 2016 році. У 2016-17 роках гра ставала переможцем конкурсів «Cardboard Republic Laurel» і «Golden Geek» (в категорії «Найбільш інноваційна гра»), номінантом «SXSW» і знову-таки «Golden Geek» (в категоріях «Краща гра року», «Краща тематична гра» і «Краща паті-гра»). Також «Капітан СОНАР» був рекомендований експертами конкурсу «Kennerspiel des Jahres-2017». Гра займає четверте місце в рейтингу кращих товариських ігор на сайті «BoardGameGeek» і входить в ТОП-30 кращих тематичних ігор.
Дії настільної гри «Капітан Сонар» відбуваються в 2048 році. Десь в океані зустрічаються підводні човни конкуруючих корпорацій. Завдання кожної команди - знищити противника, завдавши ворожій субмарині чотири пошкодження. Гра може проходити покроково або в реальному часі.
Учасники діляться на дві команди. Кожна складається з капітана, старшого помічника, інженера і радиста. Члени команди займають одну сторону стола, а суперники - протилежну. Між ними ставиться довга ширма. Всі чотири ролі абсолютно унікальні. Капітан визначає курс, віддає команди і відзначає маршрут на своєму листі. Радист підслуховує команди ворожого капітана, малює маршрут і доповідає своєму капітанові про можливе місцезнаходження противника.
Залежно від заданого капітаном курсу його старший помічник закреслює клітини відповідної системи. Закресливши всі клітини системи, він повідомляє про її готовність. Капітан може активувати будь-які підготовлені системи, а старший помічник може самостійно активувати тільки системи виявлення. Ще в обов'язок старпома входить облік пошкоджень.
Інженер зазначає поломки, які відбуваються постійно, після кожного оголошення курсу. Вибір панелі залежить від напрямку руху підводного човна. Інженер закреслює один із символів, унеможливлюючи активацію тієї чи іншої системи. Коли інженер закреслює всі символи на одній панелі або всі символи радіації, субмарина отримує одне пошкодження.
Як це не дивно, ремонт відбувається, коли інженер закреслює всі символи одного з ланцюгів - сірого, жовтого або помаранчевого. Ланцюг оновлюється, всі поломки автоматично чиняться. Щоб інженер міг відремонтувати реактор, капітан повинен віддати команду на спливання. Після спливання також стирається маршрут, але противник дізнається сектор, в якому знаходиться підводний човен.
Торпеди запускаються на відстань до чотирьох клітин. Міна встановлюється на сусідній клітці. Активація міни здійснюється за командою капітана. За допомогою дрона можна спробувати вгадати, в якому секторі ховається ворожа субмарина. При активації сонара капітан команди суперника повинен дати дві підказки про місцезнаходження своєї субмарини - правдиву і неправдиву. Система радіомовчання дозволяє безшумно перемістити човен на відстань до чотирьох клітин. Є й особлива система, що залежить від обраного сценарію. У сценаріях змінюється не тільки карта, але і деякі правила гри.