«Марс-2050» – захоплююча настільна стратегічна гра, яка транспортує гравців у майбутнє, до року 2050, коли людство вже вивчило і почало колонізацію Марсу. Гравці візьмуть на себе роль керівників місії, які претендують на будівництво та розвиток інфраструктури на Червоній планеті. Вони повинні боротися з викликами марсіанського середовища, такими як нестабільність погоди, ресурсна нестача та технічні проблеми. Гра сприяє розвитку стратегічних навичок, плануванню ресурсів та співпраці, а також дає можливість поглибити знання про можливу майбутню колонізацію космосу. «Марс-2050» - це захоплююча подорож у світ науково-фантастичних можливостей та викликів.
На початку партії кожен гравець має певну кількість юнітів, яка залежить від кількості учасників (граючи втрьох чи вчотирьох, матимете по 3 юніти, граючи вдвох – по 4). Переміщуючи юнітів, гравці будуть досліджувати марсіанську пустку, здобувати цінні ресурси й будувати виробничі модулі.
Гравець, який першим збудує шостий (у грі вдвох) або четвертий (у грі втрьох чи вчотирьох) модуль, перемагає. Зауважте, що всі модулі, необхідні для перемоги, повинні бути неушкодженими!
Під час свого ходу кожен гравець виконує дві послідовні фази:
- Кидання кубика. Результат кидка визначатиме, скільки кисню ви отримаєте. Візьміть відповідну кількість жетонів кисню.
- Використання кисню. Витрачаючи жетони кисню, ваші юніти виконуватимуть різноманітні дії: переміщуватися пусткою, досліджувати родовища ресурсів і видобувати їх, атакувати ворожі модулі чи юнітів, будувати нові модулі, лікувати союзних юнітів та лагодити пошкоджені модулі.
Ви не зобов’язані використовувати весь отриманий під час поточного ходу кисень. Зберігайте його для застосування протягом наступних ходів.